Sjukling...

Har en sjukling, eller han är inte genomsjuk, men han snorar och såg allmänt hängig ut idag, så jag ville inte ta med honom till dagis idag. Just nu ligger han och sover middag, han har sovit 1½ timme nu, så helt frisk är han väl inte då.  Imorgon är det avslutning för Nathalie, imorgon kväll rättare sagt. 
Jag har shoppat lite kläder åt mig själv, fyndade lite på bubbleroom.se. Har aldrig handlat därifrån innan, så nu får vi se hur grejorna ser ut på riktigt. 
Käkar fortfarande min nutrilett, har druckit en kopp ekologiskt te. Hittade på ica när jag var där och handlade, citron och mint. Riktigt gott faktiskt. Fast allt är väl godare med lite sötningsmedel i... Dvs jag har varken socker eller honung i, så det smakar ju inte som det brukar.

Nu skulle jag behöva städa lite här hemma... mina föräldrar kommer ju trots allt imorgon, så då är det väl bäst att det ser fint ut här... Svårt att hålla det fint med ett yrväder som Theo hemma. Han lyckas ställa till med oreda på mindre än en halvtimme. 

Bilder på det jag shoppade idag får bli lite senare, nu ska jag hinna med att plocka undan innan Theo vaknar. 
Have A Nice Day

Kommentarer
Postat av: Carolina

Vinnaren är nu korad i tävlingen om ett presentkort från Barntrygghet.se - blev det du? Kika in och titta, och tävla gärna i övriga tävlingar om du inte redan gjort det! ;) Ha en fortsatt trevlig kväll! Kram Carolina

2009-06-10 @ 19:52:15
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0