Söndagsblogg

Jag satt och läste lite på aftonbladet nu på förmiddagen. Klickade mig vidare genom en bild på katter, och hamnade på sidan alltomstockholm.se. Där är det en konstnär som under 1 års tid bara har målat katter. Intäkterna som han får från tavlorna kommer att skänkas oavkortat till katthem. Det tycker jag är ett väldigt bra initiativ, för det är alldeles för många i detta avlånga land som struntar i sina katter. Många skaffar en liten sommarkatt, till sin sommarstuga, och sen åker de därifrån på hösten, mycket, mycket elakt. 


Skulle jättegärna ha den här bilden hemma någonstans. Gärna i sovrummet!


Idag på eftermiddagen ska vi hem till mina föräldrar. Alex ska åka hem till sin pappa igen, och så ska vi äta middag hos mina föräldrar. Jag tänkte köpa en blomsterkvast åt Gunnar, som faktiskt fyllde år den 12:e. Han har sagt att han inget vill ha, en jag lyssnar nog inte på det örat. 
Innan dess så ska jag se reprisen på finalen av talang 2009, jag vet redan vem som vann, men jag vill se det på riktigt så att säga. 

Nu måste jag byta blöja på plutten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0