Specsavers

Lämnade in mina glasögon för typ 3 veckor sen, och än har jag inte sett röken av dem. Har inte hört nåt från dem heller. Just nu sitter jag och försöker ringa till dem, men det tutar bara upptaget hela tiden. Är det nån idiot som glömt lägga på luren? Har ringt varannan minut den senaste halvtimmen nu. Undrar jag hur lång tid det ska ta för dem att höra av sig. De skulle visst skicka SMS när glasögonen var färdiga att hämta. Men när det har gått 3 veckor utan att jag hört ett ljud från dem så börjar man ju undra.
Undrar om det är fler än jag som är missnöjda, eftersom det är konstant upptaget i telefonen? Tur att jag har återuppringning på telefonen, så jag behöver bara trycka på 2 knappar för att ringa upp, ännu en gång.
Hade jag haft en fax hade jag skickat ett där det står med stora bokstäver: Kan ni svara i telefonen snart? Under tiden som suttit här och skrivit så har jag ringt upp dem ungefär 5 gånger, minst. Upptaget varje gång...  Enormt irriterande. jag köpte nya glasögon för att kunna använda dem, visst, min son hade sönder dem, men snälla, 3 veckor?
Pust stånk och stön, vad ska jag roa mig med nu, medans jag försöker få tag på dem? Plocka ur diskmaskinen kanske?


Vad gör ni en dag som denna?


Kommentarer
Postat av: Linda

Nej jag vet, lugg är helt omöjligt, som du säger, några korvar, eller skruvar snarare. Jag tycker iofs att mina kort blir helt ok, men man tittar ju åt fel håll/får med kameran osv

2009-06-01 @ 14:05:26
URL: http://lindaz.blogg.se/
Postat av: Malin B

De har ingen mailadress eller så du kan prova då?

Man blir ju alldeles tokig när det bara tutar upptaget!!!



Vet i ärlighetens namn inte när man beskär syrener, men det borde vara efter blomningen?

2009-06-01 @ 22:45:15
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0