Tog mig tid...

Tröttnade till sist på att inte hitta alla gamla roliga bilder. Startade om datorn, till vårat gamla operativsystem, och som jag misstänkte så låg bilderna där,allihopa. Kul att se några av dem. Återupplivade lite minnen från förlossningen med Theo, har en del bilder från den tiden. Men nu så här i efterhand så hade jag gärna haft ännu fler... 
Men när jag satt där och tittade så hittade jag ju självklart bilder från tiden när Theo inte fanns. Så jag tänkte bjuda på lite gamla bilder från när mina "stora barn" var mycket mindre.



Tänk vad liten hon var då...



Mums med blåbär... 



Nathalie och Mormor



Alex och Morfar



Ett annat skogstroll... 



Om det är någon som undrat om vem som tar bilderna här hemma så är det oftast jag. Tar Erik bilder så är det oftast på akvariet. Men eftersom jag märkt att många av de som läser här inte är intresserade så lägger jag inte in speciellt mycket bilder på det... 

Ovan bilder är tagna år 2006, så det är ett tag sen... tänk vad lite tid gör med barn. Sån stor skillnad om man jämför med hur de är och ser ut nu.


Nu ska jag gå och lägga mig och sova, imorgon blir det ännu en tripp till apoteket... för en inhandling av svampdödande medel (stooooor nackdel med att käka antibiotika.

Kommentarer
Postat av: Malin B

Det är så KUL med foton! =)

Speciellt efter ett tag, då man gör som du - plockar fram, tittar och minns.

2009-03-20 @ 14:49:03
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0