Jobb idag!

Igår tvättade jag, och tänkte att jag kommer säket inte få jobba imorgon, så jag tvättar ingen varmare tröja. Vem tror ni väckte mig i morse då? Jo självlaste kvinnan som har hand om alla vikarier... Typiskt. Lekisfröken/Fritidsfröken vart min titel idag. Jobbigt med lekisbarn, de är aldrig stilla, lyssnar sällan och gör oftast allt tvärt emot. Men jag står ut med dem för pengarnas skull haha. Vi skulle gå till lekparken idag, men jisses vad kallt det var. Första timmen gick väl ann, men nästkommande höll jag på frysa ihjäl. 
Vart förnedrad idag, spelade fotboll med en 6-åring, fick spö med 5-1... Fast då kan jag tillägga att jag aldrig spelat fotboll på riktigt... Men kul var det ju i alla fall..
Fick lite lön idag, och det var trevligt, Erik fick massiv lön, slutlön och grejer så denna månad lär man väl kunna shoppa på sig lite av det man skulle behöva... Får se hur det blir. 


Det efterfrågades bilder på vårat hem.. det kommer... när jag hinner orkar och så... och när det inte ser ut som tornadon Theo har gått genom huset. För det gör han, snabbare än vad en riktigt tornado skulle gjort ibland. Ska strax sova, morgondagen lär erbjuda jobbsök, kul va? Nä, tycker inte jag heller, men har inte mycket till val...
Jobbet jag sökte på 3 fick jag inte...

Kommentarer
Postat av: Malin B

Min son skulle ha varit med dig på jobbet i dag, då kunde ni ha varit i lag! =)

Tänker förstås på fotbollen.



Jag har också en Puma-parfymflaska i mitt skåp, en liten. Den doften gillar jag! =) (En rosa, om det nu finns flera sorter?)

2009-05-25 @ 22:27:18
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0