Knepigt


Det är bra knepigt, det står på postens sida, när man söker på kollinumret att paketet finns där. Att det ankom dit klockan halv åtta imorse. Men när man kommer dit klockan 10:15 är det stängt. Jag vet, jag vet det är kristi flygare idag, men hur kan posten ta emot paket då på en söndag, när de har stängt? 
Ja, ja, jag får väl ge mig till tåls, kan inte gärna göra inbrott bara för att jag vill ha mitt paket... skulle nog se illa ut ha ha... Men jag känner mig som bilden ovan, just nu.

Nu ska jag och Theo leka med klossar eller rulla boll, får se vad han bestämmer att vi ska leka för något.




MEN JAG HADE VELAT HA MIN DATOR NUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Katja

Snygg design du fått till här på bloggen, var ett tag sen jag var inne sist.

Surt att behöva vänta på datorn, vet hur det är när man går och väntar på något man verkligen vill ha :) Men då borde du få den idag då?



2009-05-22 @ 11:25:54
URL: http://pavargataistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0