Kom på en sak...

Sa ju att jag ska köpa ny dator, tänkte att det kanske inte är så kul att läsa om, så jag slänger in en bild oxå, så får ni se hur den ser ut oxå.



Kvällen har annars varit rätt smidig, middag vart makaroner och stekt falukorv. Smakade gott för en gångs skull, den klassiska småbarnsmaten, som den annars brukar kallas. 

Imorgon ska jag upp tidigt, istället för att gå upp 7:15 så får jag gå upp 6:45. Ska hinna gå med barn till sina skolor, och lämna Theo på dagis, funderar på om Nathalie ska få gå själv imorgon, men det får vi se. Det beror lite på hur stressigt det blir imorgonbitti. Ibland så är ju barnen jättegulliga och samarbetsvilliga, så då går det ju lätt på morgonen. Men ibland sätter de sig på sniskan, och då är det inte riktigt lika lätt. 

Imorgon ska jag då till KFG, vad jag ska göra där har jag inte så stor aning om, men det blir säkert jättebra, hoppas på ett kort möte, så jag snart får åka hem igen. Känner mig lite krasslig. Mådde inte så bra förut under dagen, så jag får se hur jag mår imorgon. Mår jag alldeles pissdåligt så får jag väl sjukanmäla mig, inte värre med det. 

Men eftersom jag ska upp tidigt så lär jag väl gå och lägga mig tidigt, känner mig faktiskt trött redan nu, men jag har varit trött hela dagen. Theo väckte mig för övrigt i natt, först med en skrikserenad. Men jag övertalade honom att det var dags att sova, då sjöng han en sång för sin mamma. Blinka lilla stjärna i mamma format, det får vilket mammahjärta som helst att smälta. 
Till frukost fick jag en blöt puss på näsan (tack), och samarbetsvilliga barn, ännu mera tack.

Tänkte att jag skulle försöka spela in Theo när han sjunger, men det är lättare sagt än gjort. Så fort jag försöker filma så slutar han... 


Premiärhopp på studsmattan 15/4-09.
Premiärhopp för denna säsong alltså, under vintern har den stått nerpackad.




Duktiga Nathalie gör volter på studsmattan! Häftig bild tycker fotografen (jag).


Gonatt

Kommentarer
Postat av: Malin B

Jag tycker också att det är en häftig bild!



Visst får du fråga, men det står redan i bloggen. ;)

Fast jag har inte tackat nej så i kväll promenerar jag och vovven till skogen, det är dags för vårens skogsplantering.

"Tjänst" på hemmaplan alltså... Inte lönsamt men det kostar ju om det ska anlitas för det så genom att inte betala tjänar vi en slant. Långsökt eller matematik ála Malin. Fniss!

2009-05-14 @ 16:10:11
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Carolina

Nu har vinnaren av valfri väggdekoration presenterats på min blogg - kika in och se om det blev DU!

Vann du inte? Delta gärna i mina 2 andra pågående tävlingar med finfina priser i potten! Kram Carolina

2009-05-14 @ 21:00:17
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack för tipsen! Bara att komma med fler om du kommer på nåt! Själv har jag tröttnat lite på verklighetsbaserat, har väl läst om alldeles för många hemska liv. De där om barnen har jag för mig att du nämnt förut, kan vara värt att kolla upp. Stephen King kan vara bra när han har lust.

& tack för applåder ;)

2009-05-15 @ 21:08:07
URL: http://lindaz.blogg.se/
Postat av: Malin B

Polkagriscreme har jag aldrig hört talas om förut, helt klart värt att lägga i "ska göra någon gång kuvertet"! ;)

Jag gillar att få nya tips och idéer, även om det tar ett tag innan jag kommer till skott.

2009-05-16 @ 17:55:09
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0