Kompromiss

Det får bli en liten komprmiss angående bilder på vårat hem, tar nedervåningen idag, övervåningen får jag ta en annan dag. Hoppas att det är ok :). Men bilderna lär ni få vänta på ytterligare en stund, för nu ska här lagas mat. Har mutat barnen att vara tysta och snälla genom att ge dem majskrokar. Jag sitter här och bloggar i väntat på att vattnet till pastan ska koka upp. 
Idag kommer det att serveras stekt lax med tagliatelle och citron-dill sås. Hade tänkt göra sallad till det också, men de hade inga roliga färska grönsaker på affären. 

Vi åt mellanmål för en stund sen, för barnen var hungriga som få, så det fick bli söt äppelkräm. Alla perfektionister lär ju tycka att jag är dum i huvudet som ger mitt barn mer socker än vad jag borde... oj oj oj... de dör nog snart...

Återkommer senare med bilder på vårat stackars hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0