Kvällen börjar som dagen slutade

Dvs jag har lika ont nu som jag hade i förmiddags. Eller inte riktigt kanske. Lite fel att jämföra, för jag går på smärtstillande. Ett tag funderade jag på om jag skulle stoppa i mig det starkaste jag har, så att jag får sova ordentligt i natt. Var nyss uppe och skulle natta Theo, och det fanns en ställning jag kunde ligga i, en liten stund, sen började det göra ont igen.
Jag gnäller efter att ha haft ont hela dagen, har svårt att tänka mig hur de har det som har ont dygnet runt, 7 dagar i veckan. Ska aldrig någonsin säga att jag förstår hur det är att ha ont jämt, för det vet jag inte. 

Så med allt ont som jag haft idag så har det självklart inte blivit några bilder på mitt hem idag heller. Har för övrigt inte varit hemma under dagen heller, så det är ju en annan orsak.
Tänk att man är så desperat efter lite extra pengar att man jobbar trots att man egentligen har skitont och inte kan slappna av med axlarna som man ska. 
Nu ska jag kolla på fråga olle, sen får det bli sängen för min del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0