Peppning

Jag kom på att ska jag hålla på och städa där uppe så vill jag allt ha lite musik, så trist att plocka när det är helt tyst... Nu är det väl inte världens bästa ljud i en laptop, men orka vara kräsen ;). Säkert bättre ljud i denna än vad det är i mobilen. Orkar inte gå runt och ha öronsnäckor, för då hör jag ju inte om det knackar på dörren. Fast vem vill komma hit på objudet besök? hmmm. Har lagt in lite musik jag hade på mobilen nu, så jag ska väl provlyssna sen. Först ska det väl städas undan här nere, men det är ju som sagt inte så mycket. 
Men fyyyyyy vad tråkigt att vika tvätt, hur jag än försöker intala mig till att det ska bli kul att vika tvätt så går det inte... bläääää. 

Just ja, måste ju lägga in bilder på kläder som Theo fick av sin farmor och farfar. Hur gulliga som helst!


Tröjan han fick :-)

Och dessa byxor till... snygga va?


Theo är lite egenkär, för när han ser denna bild:

Så pussar han sig själv :). Har den som bakgrund på min mobil, som han brukar få låna ibland. och så ser han den här bilden och så pussar han sig själv ha ha. 

Nu skulle jag ju städa, och tack för de fina peppande kommentarerna som jag fick med förra inlägget!

Kommentarer
Postat av: Malin B

Såklart den unge herr´n blir glad när han ser en sådan fin pojke i din mobil! =)

2009-05-26 @ 15:21:52
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Ellie

Så söt han e´då, inte undra på att han tycker om kortet..

2009-05-27 @ 12:05:41
URL: http://palandetutanfor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0