Trodde jag ja!

Var helt säker på att jag läst att mitt paket hade kommit till fjugesta... Men så när jag var ner till posten idag och skulle hämta det så fanns det inte där... Då var det helt plötsligt i Örebro, och vart sorterat klockan 4:44. Då borde det ju fått åka med lastbilen idag mot fjugesta kan man tycka... Men när jag var ner dit i förmiddags så hade det inte kommit. Men jag vet ju å andra sidan inte när lastbilen kommer dit. Han sa att jag skulle prova att höra av mig någon gång efter lunch. Nu är klockan snart 14, jag har inte hört av mig ännu, vi ska väl ändå gå och handla och då kan vi ta vägen förbi där. De ligger ju ändå precis bredvid varandra.

Undrar ja vad vi ska äta för mat idag, var lite sugen på fläskfilé, för det hade de extrapris på, på ica. Så vi får se vad det blir. Ska kolla reklambladen för en gångs skull. 

Vad som händer med resten av denna dagen har jag ingen aning om... vi får väl se helt enkelt. 

Ha det bra i regnet :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0