En hög med tävlingar!!

Fick en kommentar i min blogg, om att vara med i fler tävlingar. Människan i fråga, har jag tävlat hos förut, och jag har för mig att jag har vunnit också. Så varför inte testa lyckan igen?
Förutom att tävla så ska jag läsa på orden som vi ska ha prov på imorgon, men en del börjar sätta sig, faktist. Ett som sitter fast i hjärnan är Esofagus (för att skriva det på uttalbar svenska, och inte latin...), matstrupe... Fattar inte varför det sitter som berget. Känns som att det ordet sitter ivägen för alla andra ord jag ska kunna. Skulle ju vara trist om jag bara kan ETT ord, men så illa ska det nog inte vara, hoppas jag.


Jag tävlar om en sådan här fin lykta i zinkplåt, i Millas blogg,
vill du inte vara med och tävla om en sådan här fin
lykta så kan du köpa den i Faster Safiras Bod.

Jag tävlar om en sådan här fin sjal! Var med och tävla du också, i Millas Blogg.
Kika på fler sjalar hos SOL&MÅNE.

Jag tävlar om ett hudvårdskit från vekk - vitamin B5, i millas blogg.



Jag tävlar i millas blogg, om att vinna dessa fina smyken från miss Westerg Design.

Jag tävlar om ett valfritt smycke från KNOT, tävlingen hittar du i Millas Blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0