Familjen är samlad!

Japp, idag kom Nathalie hem, kul att se henne igen, Theo vart överlycklig. Han har frågat efter syrran varje dag, hela veckan, att försöka förklara för en 2-åring att Nathalie kommer hem på söndag, är ju dömt att misslyckas.
Den nämnda 2-åringen har för övrigt gått och blivit väldigt, väldigt svartsjuk. Mamma får inte kramas med Erik, inte med Kisse och inte med Nathalie. Jag ska BARA kramas med Theo. Försöker förklara att jag faktiskt kan krama flera på en gång, men det tycker inte Theo.
Barnen är badade, Theo duschade iof med mig. Mysigt. Han skulle sitta på min arm en stund, och så skulle vattenstrålarna rinna ner på hans rygg. Han la sig med huvudet till rätta på min axel och höll på att somna. Blir inget dagis för honom imorgon, han är inte tillräckligt kry för det, känner jag. Även om han lever bus här hemma, så är det en helt annan sak att gå till dagis. Mycket, mycket mer intryck där.
Tog en promenad idag, himla skönt att komma ut en stund, väl hemma så skulle Theo sova middag. Jag tänkte ju inte att jag skulle sova, jag skulle ju vara vaken och plugga latinglosor, gjorde jag det? Näe, jag somnade. Så jag får försöka plugga på dem lite nu, på kvällen. Bäst går det nog när barnen har somnat... hoppas jag.
Just ja, ska ju vara med och tävla i ännu en tävling. Om en mjuk jordglob, som är ekologisk.
Jag tävlar hos Bambi om en ekologisk jordglob från ekokul!
Kika in och tävla du också!

Kommentarer
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Hoppas han snart är frisk för dagis :)



Mysigt att komma ut på en promenad.

Sv: Ja det är lite klurigt att få rätt medlem att somna ;)



Kram elin!

2009-11-01 @ 21:56:25
URL: http://etthustilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0