Jag vann!!

Jag tävlade ju förut, som ni kanske minns, om de där snygga ljuslyktorna... och vet ni, jag vann dem!!!
Minns ni inte hur de såg ut så här är bilden:
Tjusigt va? Kommer att passa jättebra i våran hall... åååååh vad kul det ska bli att få hem dem... Tävlade ju hos Millah, där har jag vunnit förut. Måste lägga till henne, så jag prenumererar på bloglovin, skulle göra det förut, men då krånglade det, så då gick det inte...
men ååååå vad jag vart glad för att jag vann!!! Min dag var innan nämligen halft förstörd eftersom satansprogrammet excel inte gör som jag vill... det programmet måste satan själv ha skrivit.. Bytte ämne, så nu håller jag på med lite anatomi istället, studieenhet 4, den kan man få VG på, ska kanske satsa på det...
Idag blir det kyckling till middag, helstekt, till Eriks stora förtret... currysås till det... tur han gillar det i alla fall. Snart kommer lillplutt hem, innan dess tänkte jag försöka hinna med att dricka kaffe... men tror inte jag hinner med det...
På onsdag ska jag till eskilstuna... studiebesök på mälarsjukhuset. Ska bli intressant faktiskt...
Nu ska jag fortsätta att skriva om matspjälkningsorgranen, och urinorganen... ha en bra dag, för det kommer jag ha nu!!

Kommentarer
Postat av: Malin B

Vilken turgumma du har blivit!!! =)

Så kul.Det kommer att bli jätte fint hemma hos dig.

2009-11-09 @ 21:47:04
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Katja

Kul att du vann :-) Glassen låter ju väldigt enkel att röra ihop.. får nog ta och testa det nån dag. Blir den sådär mjuk som glass helst ska vara eller blir den väldigt fryst?

2009-11-13 @ 17:51:53
URL: http://pavargataistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0