Korvstoppning

Känns verkligen att man har fullt upp, jag vet inte hur jag ska hinna få färdigt allt. Gissar att jag nog får försöka leta på lite diciplin på tåget hem på torsdag. Lite uppgifter som ska vara inne på fredag, så det kanske är säkrast att man sätter fart. Fast när jag tänker efter så var det väl inte så där överdrivet mycket som skulle göras... det blir nog bra till sist :).
Hade prov idag, på ca 190 glosor, det vart hårt och klurigt på sina ställen. Vissa saker vet jag ju precis vad de heter, men det låste sig helt enkelt.. Ja, ja vi får väl se hur det går på provet... Bara att hoppas på det bästa. Men förutom att provet var pest och pina så har det funkat väldigt bra ändå. Hade en mycket intressant föreläsning på eftermiddagen i anatomi och sjukdomslära. Den läraren vet hur man snackar så att jag inte ska somna i alla fall. Imorgon ska vi ha hjärt- och lungräddning, ska bli väldigt intressant tycker jag.
Trött som ett as just nu, men trevligt har jag i alla fall haft på kvällen. Har varit hos en kompis, som jag lärt känna lite via ett spel, Travian, och så har vi pratat lite på skype, och så idag, när jag ändå var här uppe i Östersund, där hon bor, så passade vi på och träffades. Vi åt på japansk restaurang, och nu har jag faktiskt provat äta sushi, för allra första gången, med rå lax på. På samma tallrik så serverades det även en massa annat smaskigt, åt så jag nästan dog, och till den rätten så ingick friterad banan med glass och chokladsås. Jag som i vanliga fall inte alls tycker om friterad banan, tyckte faktiskt att det här var riktigt gott.
Nu ska jag strax gå och lägga mig känner jag, älskligen är ändå inte vid datorn, så att ha ett litet samtal med honom går inte så bra, Theo hade visst svårt att somna idag, så jag gissar att det ställer till det lite.
Hoppas alla har det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0