Snö!!

Redan, bara början på november. Förra året kom det inget rejält snöfall förrens i januari... Tänk om vädret kunde bestämma sig... Tog kort på eländet i alla fall, även om det inte är några mängder. Lite synd var det kanske att snön kom så sent på kvällen, så Theo hann inte se den... Får väl se om den ligger kvar imorgon bitti. Även om jag själv tycker att snö är bland det värsta som finns så tycker jag ändå att det är kul för barnens skull.

För övrigt så vart jag lite besviken på POP overall, den som skulle vara varm. Theo hade den på sig idag, men den var ju inte alls varm... Tyckte inte att det var så kallt att han skulle behöva ha fleese under, den overall han har är ju fodrad. Men när han kom hem så var han kall. Så imorgon blir det till att ta på honom varmare kläder. I julklapp får han önska sig en varm och gosig overall. Vet att coop hade förut, min mor pratade om att det kanske kunde vara en bra julklapp, och nu när jag tänker efter så låter det ju jättebra.

Haft planeringsmöte idag - oj vad det där lät fint då, lät finare än vad det är... Men vi hade ett möte för att planera vad vi skulle göra kommande gångerna på idrottslekis. Fick även höra att en av de som är ledare där, jobbar på infektion på USÖ, och de har ju läkarsekreterare där, så jag ska nog försöka få praktik där. Om man nu får ha praktik någonstans där man känner någon.. det har jag ju ingen aning om förstås.

Snart börjar fråga Olle dokumentären, och den tänkte jag att jag skulle kolla på, sen är det hög tid för sängen. Fick i alla fall färdigt IT uppgiften idag, så nu behöver jag inte stressa med den. Nu behöver jag bara inrikta mig på medicinsk dokumentation, som ska vara inne på måndag. Efter det så blir det anatomi för fulla muggar. Det går lite i intervall de här studierna. Funderade ett tag på om jag skulle försöka få klart psykologiuppgifterna, de ska vara klara i december, men jag tänkte att om jag gör dem klara nu, så har jag inte lika mycket att tänka på då... Vi får väl se hur jag gör. Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0