God Morgon!

Trist väder idag, mulet, och så blåser det en hel massa. Känns inte som nåt väder då jag tänker ge mig ut.
Vi har precis kommit upp ur sängen, Theo har fått sin välling, och nu kikar de på barntv. Snart ska vi väl ta fram frukost antar jag, jag börjar bli hungrig, och klockan är ju trots allt över 8.
Idag fick jag sovmorgon... vart inte väckt klockan 6, utan fick sova till klockan 7, kändes nästan som lyx. Men trots att jag fick sova en timme mer än vanligt så känner jag mig jätte trött.
Känns inte som att det här inlägget kommer bli vidare inspirerande, när jag satte mig här tyckte jag att jag hade massor att skriva om, men det känns rätt tomt nu. Jag skyller på att jag inte druckit nåt kaffe...
Nä, nu ska jag dra fram frukost, och så ska jag göra mig lite kaffe, så kanske jag blir resonabel igen... och kanske, så kan jag uppdatera bloggen mer, senare, med något mer intressant att läsa :).
Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0