Morrn, morrn

Upp i tid idag med, samtidigt som tuppen, nämligen klockan 7. Men vid denna tidpunkt har jag redan lämnat barnen på dagis, och hunnit hem igen. Nu väntar jag på att magen ska göra sig påmind, och tala om för mig att den vill ha frukost. Hopplöst att äta om man inte känner sig minsta hungrig. Men med all sannolikhet så borde ju magen vara väldigt tom vid det här laget. Mat har den inte fått sen igår eftermiddag, och än har det inte dimpt ner någon frukost i den. Hmmm nåt fel på mig...
Idag ska jag fortsätta där ute, med den stora tjocka boken.... den stora tjocka TRÅKIGA boken... fast det var ju det jag inte skulle intala mig. Jag har försökt tala om för mig själv att det är en väääldigt rolig och intressant bok. Låter det som om jag lyckas? Nä, det trodde jag inte heller.
Snart ska jag i alla fall förflytta mig härifrån, för kaffe måste jag ju ha i alla fall.
Dagen till ära så skulle vi behöva ge oss in till närmsta köpcentrum för att inhandla vantar till lillplutt (små, små vantar försvinner myyyycket lätt), långkallingar skulle behövas det med, till båda barnen... Och jag, jag skulle behöva ett par nya toppar... typ tunikor, gärna med längre ärmar på... Får nog bli en tripp in till Marieberg när vi hämtat Nathalie.
Nähe... nu har jag inte mycket mer läsnyttigt att skriva... den där utmaningen jag tänkte gå med på, var nog ingen utmaning för mig... skriva 10 bra och 10 dåliga saker med sig själv...det har jag fått göra så många gånger, så det är jag så trött på... Fick göra det rätt ofta när jag gick på arbetsmarknadsprogram. Så jag hoppas att jag är förlåten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0