Nu ska jag tävla

Söndag morgon, vart väckt klockan 6. Då tyckte inte Theo att vi skulle sova längre, men mysa i sängen ville han göra ungefär en timme, så vid 6:50 tog vi oss ner till vardagsrummet. Kollade lite på barnprogram, fixade välling, bytte blöja. Ingen var vaken, stora barnen sov fortfarande. De har nyss klivit upp. De ska få kika färdigt på små einsteins, som tydligen är jättebra.
På tal om tävlingen så var det en som hade jätte många tävlingar, och som dessutom var snäll och skrev det som en kommentar i min blogg, väldigt snällt, annars hade jag ju missat allihopa. Nu var det ju dessutom ett tag sen jag tävlade, så jag tyckte det var på tiden :).


Jag tävlar om att vinna en valfri sjal hos Millah
Vill du inte vara med och tävla, men ändå vill köpa en sjal, så hittar du dessa tjusiga
sjalar på streetstore.


Nu när jag ändå är igång så kan jag ju ha flera tävlingsbidrag i samma inlägg. Annars får väl
bloglovin spatt... inte för att jag har speciellt många prenumeranter, men jag vet av egen erfarenhet
att det inte är kul att hitta 10 inlägg som alla är olika tävlingar.

Nästa tävling som jag tänkte vara med i är även den hos Millah, och då kan jag vinna presentkort från baresso.
Kika på bilden ser ni lite av vad man kan vinna därifrån.



Jag gillar smycken och assesoarer, det kan ju piffa till den mest tråkiga utstryrsel man kan tänka sig. Så jag skulle såklart vilja vinna detta fina smycke:

Detta och fler tjusiga smycken kan du hitta hos Lindas smycken.
Jag har själv kikat in där, och det finns fler saker som jag mer än gärna skulle vilja ha.
Om du också vill vara med och tävla så kan du klicka här.





Man kunde tävla om många, många fler grejer, men nu orkar jag inte klippa och klistra med bilder längre... dessutom måste jag ju hinna få mig mitt kaffe innan det blir allt för kallt. Och nu när jag kollar på klockan så ser jag att det börjar bli dags för att dra fram frukosten på bordet.
Gjorde rent disktrasa och disksvamp igår, genom att koka dem i vatten och ättika. Luktar inte så gott... Men bra blir det, och det slutar med att disktrasan inte längre stinker apa.
Efter att du kokat dina läskiga disktrasor, och hällt av vattnet, så fyller du på med nytt vatten, och i med lite diskmedel, och där låter du det stå en stund. Efter det, så luktar det trevligt om disktrasan.

Nu ska jag dra fram fukost.


Kommentarer
Postat av: Malin B

Jag håller tummarna för att du vinner! =)



Jag brukar koka disktrasan i tvättmedel, luktar jätte gott i hela köket.

2009-09-21 @ 08:30:21
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0