Snörvel!

Jaha, så var det min tur... jag har gått och blivit sjuk. Theo har smittat mig, skulle jag tro. Nathalie är den som inte är sjuk, hon blir aldrig sjuk, den ungen. Vet inte vad det är med henne. Men jag har mått riktigt pissdåligt idag, har känt mig febrig, haft ont i huvudet, är trött mest hela tiden. Ja, allt sådant där som gör att man inte känner sig helt frisk. Vem vet, jag kanske har fått svininfluensan? hamnar nog snart i danmark och andas med konstgjord lunga.  Nädå, så dödssjuk är jag inte... men lagom för att kalla mig sjuk i alla fall.
Fick hem i alla fall ett kul brev idag, från Lernia. Inloggningsuppgifter till First Class, det program vi ska använda för att prata med varandra. Sen lite mer information om dagarna i Östersund. Trodde att man skulle få något litet tillfälle till att se staden, men det erbjuder inte tiden där...
Nu hinner jag inte sitta här längre, hade gärna bara setat här och tagit det lugnt, men det tycker inte barnen att jag ska göra. Borde gå och handla men vet inte om energin räcker till det...
Hoppas att ni är friskare än vad jag är.

Kommentarer
Postat av: Milla

Tack för tipset! :) det uppskattas alltid.

2009-09-01 @ 19:00:16
URL: http://www.metrobloggen.se/millasmat
Postat av: Kissegirl

nej självklart behöver det inte betyda att bebisen kommer tidigare men eftersom andra barnet inte ens behöver vara fixerad innan förlossningen startar känns det i vårat läge som det var ett steg närmare förlossningen... jag kommer säkert gå över tiden med en så där 2-3 veckor bara för att vi oroar oss över att den ska komma tidigare. Första barnet kom ju två veckor före bf, han var åxå fixerad tidigt men annars inga tecken på att han skulle komma "tidigare" däremot stämde våran beräkning på när han skulle blivit till bättre med han födelsedatum han faktiskt fick än bf ;) och denna gång "stämmer" inte heller beräkningen riktigt men den kommer ut när den kommer ut , jag är faktiskt inte jätte hispig bara liite orolig att min man ska missa något när jag dessutom behöver honom som mest!!!



Krya på dig!

2009-09-02 @ 15:32:50
URL: http://kissegirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0