Gungställning!

Äntligen en gungställning här hemma, alla är nöjda och glada. Så bra att ha, för gungställningen fungerar inte enbart som gungställning när man är 8 år gammal, och snart fyller 9. Jag pratar alltså om min dotter, för denna ställning fungerar alldeles utmärkt att klättra i, och hänga knäveck i. Gungställningen köpte farmor och farfar, tack så mycket säger vi för det!!

Idag har hon studiedag, och så även imorgon. Dagis är stängt, och jag har ingen aning om varför, jag har inte sett någon lapp om det, någonstans. Värdelösa skitdagis, som inget kan tala om. Ångrar redan att jag bytte dagis. Dom har mer och bättre koll på hans förra dagis, saknar det så :/.
Och nu när allt var stängt, så kunde jag inte åka iväg på min sista dag i Laxå, men jag är välkommen dit igen. I Laxå ja, jag har gjort praktik där. Skulle vara där 2 veckor, men det vart 1, för första veckan var jag sjuk 2 dagar, sen vart Theo sjuk i 3 dagar. Om 2 veckor ska jag iväg på praktik igen, då ska jag vara på Haga vårdcentral i Örebro. Sista maj åker jag till Östersund, hem kommer jag den 3:e juni, tidigt på morgonen, åker nattåget hem.
Här om dagen fick vi hem en ny box från Telia, som faktiskt fungerar jättebra, bilden på tv:n är mycket bättre, och fjärrkontrollen fungerar utmärkt. Hoppas att nästa box blir lika bra, för när vi ska ha fiber in i huset sen, så måste vi byta box, ännu en gång, och då ska vi dessutom ha en inspelningsbar.
Måste tala om att Theo har blivit så duktig också, han är nästan helt torr på dagarna, nyss kom han och sa till om att han var kissenödig, trots att han hade blöja på, för det får han nämligen välja lite själv, om han vill ha den på eller inte, men oftast så väljer han bort den. Och det skulle nog jag också göra...
Igår var vi hos farmor och farfar, den förstnämnda har köpt ny telefon, en Iphone, skulle jag även jag kunna tänka mig att ha, men det finns ju en till som lockar, så svårt att bestämma sig. Tur att jag inte måste byta telefon än då, den jag har fungerar, någorlunda i alla fall.
Ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0