Otroligt..

Med hela 2 inlägg på en dag... Var ett tag sen, om man säger så, men jag är ju inte så där speciellt hängiven min blogg, jag skriver när jag har tid, har jag inte tid, så struntar jag helt enkelt i det.
Idag då, så vart det stadsparken. Åkte buss, med båda barnen, ditvägen gick jättebra, men hemvägen tyckte inte Theo var speciellt rolig, inte jag heller, med tanke på hur han bråkade. Men huvudsaken är att vi hade en rolig dag. Vi lekte i klätterställningarna, fikade, klättrade lite till, och så gick klockan alldeles för fort, så när vi minst ville det, så var det dags att dra sig mot bussen hem. Jag har lovat att vi ska åka dit någon mer gång, i sommar sen, då man kan bada lite där, och sen gå över till stora holmen, där fanns det ju inget att göra just nu, för de har inte öppnat ännu. Jag ska göra det någon gång när Alexander är här, men då måste nog Erik också följa med, hinner inte springa åt hur många håll som helst, samtidigt.
På vägen till stadsparken så gick vi förbi butiken min sko, och där shoppade jag 2 par skor för 313 kr till Theo. Han har nämligen bara haft ett par gummistövlar och vinterskor, tror det är lite för varmt för vinterskorna, och gummistövlar känns inte så kul att ta på honom när det inte är blött ute. Så det vart ett par "springskor" med spindelmannen på, och så vart det ett par basketskor. De förstnämnda köpte jag bara för att det var det enda par med storlek 26 som jag kunde hitta, och det andra paret fick expediten leta fram åt mig, min dotter var smakråd :).
Skulle kunna tänka mig att ta en promenad för att posta ett paket till Telia, men Erik säger att han vill gå ut... det vill jag med ju... Vill inte vara inne alls för att laga mat, eller nåt sådant tråkigt...
Kycklingklubbor blir det till middag idag, och jag skulle helst velat ha potatisgratäng till det, eller varför inte potatissallad... hade smakat bra en dag som denna... Undrar vad Erik säger om det?
Hoppas alla haft en lika härlig och fin dag som jag har haft!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hihi, men Linda då! Jag förstår inte hur du kunde missa vad vi var utklädda till på maskeraden för bilden fanns ju alldelles under inlägget du kommenterade^^



Vi var utklädda til tant och gubbe och här finns en bild:

http://www.barnombord.net/2010/04/nu-aker-vi-pa-maskerad.html



Ha det bäst tjejen^^

2010-04-28 @ 21:58:52
URL: http://www.barnombord.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0