Stadsparken nästa!

Idag är det riktigt fint väder ute, så idag så bär det av på utflykt med barnen. Vi åker till stadsparken i Örebro. Kanske tar vi en tripp över till stora holmen också, men det får vi se. En stor lekpark blir nog jättekul, både för den stora och den lilla. Nathalie har studiedag idag, och Theos dagis är stängt. Erik ligger och sover efter sin jobbnatt, så jag åker in själv. Hur det ska gå att ha en stycken vilding på 2,5 år med sig på bussen, blir nog en utmaning, men har andra klarat det före mig, så kanske även jag gör det?

Snälla Marita lovade att betala resan, men de pengarna går nog snarare till lite fika åt oss, än till själva resan, för resepengarna sitter redan på busskortet. Hade varit bra om man hade haft någon bra flaska att ha saft i, men det har jag ju såklart inte, så vi får snällt försöka klara oss ändå, kanske kan rota fram något längst in ifrån någon låda.

För tillfället sitter jag och dricker mitt morgonkaffe, och ska snart börja kolla lite hur bussarna går, vill inte komma dit för tidigt, då är det så kallt, inte för sent heller, för då blir det så himla mycket folk. Tycker mig höra på Theo att vi snart måste hitta på nåt, för han höjar och skriker för precis allt. Börjar tro att han vaknat på lite fel sida, men en stor lekplats råder nog bot på det, hoppas jag i alla fall.

Nähe, dags att börja planera dagens strapatser :).

Kommentarer
Postat av: idah

Vad händer idag ? :)

2010-04-27 @ 13:05:30
URL: http://idahfridhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0