Buzzadorkampanj

Är ju med i buzzador, och då har man möjlighet att få hem varor att prova, och som man även ska göra reklam för, för sina vänner. Jag valde att prova Santa Maria Thai. Kryddmixen i påsen, tillsammans med kokosmjölken smakade bra, men jag spädde ut med extra grädde och vatten, för jag var tvungen att ta två påsar, för att det skulle räcka till alla, men då vart det väldigt mycket. Maten smakade bra, i alla för oss vuxna, barnen tyckte det var lite starkt. Vilket jag kan förstå, men som vuxen är man ju tåligare, och har annan smak för kryddad mat.
Men på en femgradig skala skulle jag i alla fall ge det tre. Det är jättelätt att göra i ordning, går fort och smakar bra. Passar perfekt en dag som är kall, då värmer kryddad mat bra i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0