Fynd!

Gjorde ett riktigt fynd idag, tyckte jag.

Har kollat efter annan säng till Theo. Någon bättre, någon som inte tar upp allt utrymme i hans rum, så att han får plats med sina saker. Än så länge så leker han ju mest med sina saker här nere, men det dröjer väl inte innan han börjar vilja gå upp på sitt rum. Han vill ju redan nu gå upp och leka, och följa med när vi andra har något ärende till övervåningen.

Sängen i fråga är en Kura från Ikea. Den kostar rätt mycket som ny, närmare bestämt 1495 kr, nu hittade jag den bättre begagnad för 500. Lagom tycker jag.

Har för övrigt lagt upp lite grejer på Tradera, kläder som Theo inte längre kan ha. Har fått in ett bud på en dress, och så var det en annan som köpte ett helt set med sparkbyxor och body, med matchande mössa. Men än har jag inte hört något från personen i fråga. Har skrivit vinnar mail, och även skrivit mitt kontonummer, men än har jag inte sett röken av några pengar. Undrar om det är en oseriös köpare?! Ska kolla bankkontot, för att se om det är några pengar på väg. Annars får jag väl lägga ut det igen.

Det har krånglat lite med att lägga upp inlägget om kryssningen, dag 2, men det kommer, jag lovar.

 

Ha en fin kväll!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0