Snart åker vi

Snart åker vi på kryssning, eller snart, det dröjer tills på lördag. Båten går från värtahamnen, och vi ska ta bilen dit själva, hur det ska gå har jag ingen aning om, men jag hoppas att det kommer att gå bra...
Har prov när vi ska till Östersund, nåt jag absolut inte ser fram emot.. brukar inte se fram emot prov, och just detta gillar jag då rakt inte eftersom jag inte kunnat skriva ut det, så jag har inte kunnat plugga speciellt mycket på det. Känns inte alls bra. Går liksom inte så bra att läsa på det om man inte skriver ut det... Skrivaren är dum, milt sagt.
Ska försöka få med mig filen och skriva ut den hemma hos svärmor och svärfar, och så ta med mig pappren till på tåget till Östersund, så kan jag ju i alla fall hoppas på att jag kan läsa på lite där. Sitter ju tyvärr inte på någon tyst avdelning, men jag hoppas att det kommer att gå bra ändå.
Har klippt oss idag, eller jag och Erik har gjort det, så nu ser man ut som folk i skallen igen, det var drop in nere på hårverkstan, så vi tyckte att det var lika bra att passa på medans vi ändå kunde.
Snart ska Theo sova, jag borde hänga upp stickade koftor där uppe som jag nyss har tvättat, inte bara koftor, utan även jeans och Eriks tröjor som han ska ha med sig. Jeansen ska jag inte hänga upp riktigt ännu, för jag ska centrifugera dem en sväng först innan jag hänger upp dem. De har tvättats på fintvätt, för jag vill inte slita för mycket på det stickade, och när man tvättar på fintvätt så centrifugerar inte maskinen på full effekt.
Trött är jag också, borde duscha dessutom.
Ska fortsätta packa kläder, kanske inte så mycket mer till just mig, utan jag ska packa till Theo. Han ska ha med sig sina nya muminkläder som han fick av sin mormor förut. Mormor och morfar måste ju få se hur fin han är med "fluffin". Fluffin kallar han den där svarta pälsbollen... han kallas visst "stinky" efter lite googlande...
Nähe, dags att göra det sista nyttiga för ikväll..
Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0