Tävlar, nu igen!!

Tycker inte jag vunnit nåt på länge, så nu måste jag ju såklart testa lyckan igen :).

Trist inlägg kanske, men nu kanske det finns tävlingar som jag länkar till som även DU kan ha nytta av.

 

Jag tävlar hos Millah om ett presentkort på 400 kr i butiken heminredning och design - hemdeco.se

 

 

Tävlar om ett fint smycke också!

Jag tävlar hos Millah om detta halsband från Bradford

 

 

 

Bristen på underkläder, och tjusiga sådana tycks alltid vara en bristvara... så därför tävlar jag om en Bh hos

Millah från bhteamet.se

 

Tycker mycket om smyken, och armband tycks jag aldrig finna nåt som passar,

men det här tycker jag är grymt tjusigt, så det skulle jag vilja vinna.

Jag tävlar hos Millah och ett smycke från isch design för max 199 kr.

 

En till tävling, från Vinton baby. En svensk butik som finns i norrland, och inriktar sig på norrländska motiv.

Jag är med och tävlar om en napp :)

 

Jag tävlar på Dianas blogg om en valfri vara från Vinton baby.


Kommentarer
Postat av: Diana - Gravid ♥

La precis in en till tävling om barnkläder, delta gärna! =) KRAM

2010-02-16 @ 17:12:33
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0