Tävlar hos Muppsan!

Muppsan har alltid en massa trevliga tävlingar, eller nästan alltid i alla fall. Oftast med saker som jag mer än gärna kan tänka mig att ha själv, eller något till barnen...
"Jag är med och tävlar om ett silversmycke
med mitt barns fingeravtryck värde 450:-
från Lillfinger.com på Muppsan´s blogg,
var med du oxå"


Jag är med och tävlar om ett hemligt Gangstar
paket värde 400:- på Muppsan´s blogg
var med du oxå


Jag är med och tävlar om en valfri produkt hos
Living and Room, på Muppsan´s blogg,
var med du också!


Nu hoppas jag på en massa tur, för min dotter fyller år idag, det måste väl ge tur om något?

Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ ♥ BAMBI - nybliven 2-barnsmamma!! ♥ ♥ ♥

Jaha, men va konstigt att den inte finns på hemsidan! Du har inte möjlighet att besöka någon av deras butiker? 270 kr tror jag att den kostade. Maila och fråga dom om du inte kan besöka en butik!

2010-07-28 @ 19:45:52
URL: http://bambi.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack! Det skulle verkligen vara roligt att ge ut en barnbok... Vilken dröm :-)

2010-07-29 @ 21:39:29
URL: http://mejlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0