Inredningsdetaljer :).

Vi vill ju göra om lite här hemma, ändra lite med möblering i vardagsrum och så. Men för att vi ska få det som vi vill så måste vi införskaffa en ny soffa först, och det får vänta tills det finns pengar för det. En soffa kostar ju några 1000-lappar trots allt. Utöver det så vill vi göra om grunden, så det blir en varmgrund. Vilket skulle göra att det inte skulle bli riktigt lika kallt på golvet. Men för att man ska lyckas med något sådant så måste vi först städa ur grunden. Och i grunden kryper man inte runt frivilligt, i alla fall tillhör inte jag den kategorin, för där finns det allehanda otrevliga djur misstänker jag. Typ stora spindlar...

Men i hallen har vi äntligen fått upp nåt på väggen, så att den inte är riktigt lika tom som den var förut.

Ett träd, där man kan sätta ljus.



Det är tänkt att det endast ska sitta ljus där som har samma färg, men
det hade jag inte :).

Här har vi satt upp 2 tavel-lister, förut så satt en så kallad frukost tv här, men den tittade vi aldrig på, så vi tog ner den, och satte upp så det vart så här istället. Vart ett stort lyft för köket kan jag säga. Till det så sitter det även nya gardiner i köket. Men dem har jag tyvärr ingen bild på.


Kommentarer
Postat av: Malin B

Vilka fina grejer! =)

Helt min smak.

Jag köpte mig en tavellist till köket i början av året, jag har tre ljuslyktor på min.

2010-03-21 @ 13:20:18
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0