Näsvisa kommentarer!

Nu kan jag inte säga att jag hör till skarans om får många kommentarer, får någon, någon gång i bland så där, vilket kan vara trevligt. Men så finns det dem, som för det första inte kan tala om vad de heter, och skriver bara nåt kort näsvist... Och jag blir så enormt irriterad på detta.
Kommentaren löd: Jag trodde du hade två söner...
Jo visst fan, har jag? Det hade jag ingen aning om? Bra att du talade om det för mig, så att jag vet det nu?!
Tror du verkligen att jag är så urbota dum att jag inte vet hur många barn jag har? Har du inget vettigt att skriva så kan du ju istället låta bli!
Men du kan få en liten förklaring. Jag tävlar enbart för min yngsta son, och för min äldsta dotter. (Jag har en son där emellan också). Men denna sonen, bor hos sin pappa, och därför betalar han för hans kläder. Min dotter, bor hos mig, och dessa två har samma pappa, så vi behöver inte diskutera om bidrag till höger och vänster. Jag betalar kläder till min dotter och yngsta son, och det mest rättvisa är att pappan betalar för den mellersta sonens kläder. Har jag gjort mig förstådd? Bra!! Eftersom denna person uppenbarligen vet hur min familjekonstellation ser ut, så känner personen uppenbarligen mig, och vet vem jag är. Träd fram, och tala om vem du är... eller är du för feg?

Nog om det, nu ska jag strax fixa mitt kaffe, äta mig en liten smörgås och så ska jag ta tag i lite skolarbete. På måndag börjar jag praktisera igen, ska bli kul...

Kommentarer
Postat av: L I N N

hej vart handlar du oftast kläder ? H&M eller Ginatricot ? :) svara gärna i mitt inlägg om det :D kraam .

2010-05-04 @ 10:05:57
URL: http://liinnssaann.blogg.se/
Postat av: Malin

Sv: Tack! Det är nog möjligt att jag inspirerats lite av Pettson-böckerna, Sven Nordqvist som skrivit och illustrerat dem är ju så hemskt duktig så det är svårt att låta bli! :-)

2010-05-04 @ 15:58:32
URL: http://mejlajn.blogg.se/
Postat av: Tessan

Gomorron. Här kommer en icke-näsvis kommentar :-). I min allra första blogg som jag startade för nåt år sen skrev jag en dag av mig om min helsikes dag med barnen. Då fick jag en kommentar som löd: "Jag tycker inte du ska klaga för man har ju faktiskt betalt för att gå hemma. Föräldrapenning kallas det!"



Hallååååååååå....Som om jag inte skulle veta vart pengarna kommer ifrån. Och vadå "inte klaga". Människan bakom kommentaren var till mitt förtret anonym, men om denne inte varit det hade jag velat påpeka för honom att det finns många som går till sina välbetalda jobb varje dag...och bara klagar av olika anledningar. Så visst har jag rätt att klaga de dagar allt är för jävligt.



Ha en bra dag och försök skratta åt alla idiotiska kommentarer du får här istället :-) Ofta är det ju just sådana som ligger bakom dem....idioter.

2010-05-05 @ 07:10:25
URL: http://www.krokkofin.blogspot.com
Postat av: jennie

hejhej fiin blogg!!allt bra??/jennie<3

2010-05-07 @ 16:42:53
URL: http://sweetbabies.blogg.se/
Postat av: Malin B

Frågan är ju alltid fri om man nu inte har förstått något och tycka får man ju vad man vill - så länge man står för det!

Att lämna ett namn/bloggnamn/mailadress tillhör vanligt hyfs tycker jag.

Annars finns det ju en "delete-knapp". ;)

Nä, lägg kraft och ork där det ges tillbaka.

Hoppas du vinner till dina barn i tävlingen!!! =)

2010-05-08 @ 20:02:00
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0