Vilken härlig dag!

Solen skiner från en klarblå himmel, det blåser lite. Låter ju som att det kan bli en väldigt härlig dag att spendera ute. Tyvärr är det väldigt kallt, kände jag när jag cyklade med sonen till dagis. Sonen är för övrigt väldigt bestämd över vilka fröknar som är bra, och vilka som han inte alls tycker om. Igår så var det en obekant fröken som tog hand om honom när jag skulle gå, och det förstörde nog hela dagen, han frågade efter mig hela dagen på dagis igår. Jag hoppas sannerligen inte att det ska bli samma sak idag. Igår när jag lämnade honom så grät han dessutom, och var jätteledsen, det har faktiskt aldrig hänt förut.

/>
Idag så blir det i alla fall en underbar dag, ska åka till stan, tillsammans med min svägerska Emma, och det ska bli trevligt. Lilla Moa följer med också, det ska bli trevligt, tycker jag. Mitt ärende till stan är att jag ska byta ut ett par skor till Theo, de var alldeles för stora, trodde de skulle passa när jag köpte dem, men ack så jag bedrog mig. Emma ska till lite andra butiker, jag följer med som sällskap :).


I helgen så kommer Alexander hit igen, egentligen skulle Nathalie till sin pappa, men nying har HAJK denna helg, och jag ringde och hörde mig för ifall Alexander kunde få följa med på hajken, trots att han inte varit med förut. Det skulle gå jättebra, de är så pass många ledare, och så få barn, så det skulle gå så bra, sa de. Tror att Alexander kommer tycka att det är riktigt kul.


Pysslade lite igår kväll, det vart ett svart diadem, med rosa rosett, och ett hårspänne med en blomma på, som Nathalie ska ha. Hon ville ha det ikväll, när hon ska på säsongens sista nying, hon vill väl visa upp det antar jag, och det får hon ju såklart

/>.
Nu måste jag rusta till mig lite, för om 30 minuter kommer Emma och hämtar mig!!
Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Vilken dröm det skulle vara :-)

2010-05-08 @ 00:59:12
URL: http://mejlajn.blogg.se/
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Det är verkligen kallt ute även om solen skiner, det gäller att ta på sig och inte luras av vårkänslorna :)



Hoppas ni har haft en mysig dag!

2010-05-09 @ 22:13:54
URL: http://etthustilloss.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Grattis - kika in på bloggen!! ;-)

2010-05-13 @ 11:33:30
URL: http://muppsan.com
Postat av: emma

Tack själv för sällskapet .... väldigt sent dock, men ifall jag glömt nämna det =)

2010-05-15 @ 17:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0