Dag 04 – Det här åt jag i dag

Eftersom klockan bara är eftermiddag ännu, så kan jag ju egentligen inte fylla i allt som jag ätit idag ännu. Men jag vet ju ändå vad jag kommer att äta senare, så jag passar på att skriva nu, så slipper jag sen ;).
Till frukost så åt jag en smörgås med korv på, och till det drack jag varm oboy. Efter frukosten drack jag en halv mugg kaffe. Barnen åt smörgås och drack varm oboy de också.
Till lunch vart det nåt så enkelt som makaroner och köttbullar. Till det fick de dricka mjölk. Själv åt jag inget, fast jag borde, Erik åt inget han heller.
Nu på eftermiddagen så åt vi lite pepparkaka och drack mjölk till.
Under dagen har det även intagits en hel del med klementiner av barnen, har vid det här laget tappat räkningen på hur många de faktiskt ätit, men antagligen har de inte ätit för många, för än har de inte fått ont i magen ;).
Jag hittade även apelsiner, som ingen ville äta upp, så dessa pressade jag saften ur och drack upp, av 4 apelsiner vart det 2 stora glas.
Senare ikväll kommer vi att äta pizza och dricka cola till, riktig söndagsfest alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0