God förmiddag!

Ännu fler kommentarer, dessutom av kändisar, kul!
Lena: Jo, jag hoppas sannerligen att han får jobbet, igår satt han och läste om styrsystemet som han inte kan på nätet =).
Emma: Jo, jag förstår att ni har nytta av den, våran frys skulle nog vara mycket lättare att få in saker i, om den inte vore så igenfrostad. Detta beror på att Erik öppnar frysen, och låter den sen vara öppen bra länge innan han bestämmer sig för att han tittat klart. När jag då påpekar att detta gör att frysen får massor med is överallt så säger han jaha? och ser ut som ett frågetecken.
Matlådorna är så bra att ha, nu har vi inte längre så många i frysen, den är fylld med annat för tillfället. Men gör jag storkok någon dag så blir det en utmaning att få plats med det i frysen sen =).
Natten har tillbringats med att inte sova allt för mycket. Detta beroende på hosta och tusen liter slem i halsen. Vill inte svälja heller, för då vet jag att jag har en tur med gustavsberg att vänta (kräkas alltså). Så jag har hostat, spottat slem, halvsovit och så börjat om igen... Kuligt värre. Nä, det var inte kul.. inte alls.
Just precis nyss så har jag suttit och degat med Theo, jag tror det är det bästa han vet. Hinken som Alex fick i present en gång för ett bra tag sen, tyckte han inte var så kul, Theo älskar det istället... han vill dega varje dag. Eller han degar inte så mycket, det är snarare jag som får dega, och han leker med det som jag har gjort.
Nu ska jag fortsätta med just det, dega.

Kommentarer
Postat av: Emma

Kul att ngn gillade hinken iaf =) Play Doo går alltid hem. Hälsa att faster har köpt den hihi

2010-11-04 @ 12:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0