Googles eller blogg's fel?

Jag fick en liten kommentar från Mattias om att jag borde ha radbrytningar i mina inlägg. Jag har försökt, och har gått in flera gånger efteråt och ändrat, och då har det ju förvisso blivit bra, men många gånger är jag för lat för att ens orka gå in i en annan redigerare, och verkligen redigera texten, och göra radbrytningar. För att trycka på enter/retur knappen gör uppenbarligen inte någon skillnad. Så nu gör jag ett nytt försök, och skriver direkt i den andra redigeraren, där man får lägga in redbrytningar med hjälp av kod istället.

Men en liten fundering har jag på det här ändå, är det portalen blogg.se som har en bugg, eller är det helt enkelt så att google chrome inte kan göra som jag vill? Borde kanske testa att gå in i explorer och göra ett blogginlägg därifrån. Men det gör jag en annan gång.

Egentligen hade jag tänkt skriva om snöröjning i Fjugesta. Eller det är inte mycket att skriva om egentligen, för den finns inte kan jag säga. Det började ju snöa här redan på morgonen, men än har jag inte sett en skymt av någon fordon som gör någon form av snöröjningar. Vad jag däremot har sett och hört är brandkår i utryckning, en lastbil som kört fast och en människa som halkat omkull. Den där sistnämnda, om människan som halkade omkull, var jag. Tog emot mig med handen, och nu känns det upp i armen. Men inga missfärgningar, och jag kan röra på handen precis som jag ska, så det är inget som är skadat.

Ikväll tänkte jag Theo skulle få bada, han ville så gärna göra det igår, men då hann vi inte med det, klckan vart sent, och allt vart mer eller mindre kaos. Detta märktes även på natten, då Theo kissade i sängen. Det har inte hänt på flera månader kan jag säga. Så jag måste bädda rent idag. Har tagit bort lakanen och hängt täcket på vädring (inomhus), vill inte hänga ut det i snöstorm... Så idag tänkte jag att Theo får bada, och under tiden så ska jag försöka byta lakan lite snabbt.

Nu ska vi käka!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka kompisar du har som är så noga när du ska byta rad, det har jag aldrig tänkt på, man skriver ju lite som man prater på fb, blogg osv. Ja ja man får ta det som en prövning. Tror ni fått mera snö än vi, det började snöa i 19.00 tiden men det är bara smått, smått, det blåser jätte mycket, riktigt kallt, fast det är bara -1,plus grader förut idag. Ni får ha det så bra!!

2010-11-09 @ 23:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0