Man ska aldrig vara snäll...

Nä, man ska aldrig vara snäll mot folk man inte känner, mot folk som hänger på nätet. Det har jag lärt mig nu. Jag ville försöka vara snäll och skriva ner texten till All I need is you, av Andreas Carlsson. Jag skrev i inlägget att jag kan ha skrivit fel på vissa ställen och vad får jag? Jo klagomål till höger och vänster. Så nu har jag bestämt mig för att ta bort det inlägget. Detta bevisar ju bara att man är dum om man bara försöker vara snäll. Nä, man ska bara vara snäll mot folk i ens närhet... Kanske jag som är överkänslig och har kort stubin, må så vara... men folk kan faktiskt lära sig att säga saker på snälla sätt... man behöver inte vara ohövlig.
Skrev en fråga till blogg.se här om dagen, angående min meny som inte ville göra som jag ville. Det visade sig att jag hade skräpkod i ett inlägg som de länkade till. Och så tog jag bort den och då vart det bättre. Skräpkoden var mina egna inlagda radbrytningskoder. Men förut, när jag inte har lagt in dessa, så har inläggen bara blivit som en lång klump av text, som har varit hemskt jobbigt att läsa. Får se om jag slipper dessa problem nu...
Har försökt elda idag, för det har varit hemskt kallt här inne, och är fortfarande, men jag tycker det är svårt att få upp någon vidare värme... är väldigt svårt att få elden att ta sig dessutom, samma problem igår, men igår gav jag upp efter tredje försöket.
Har ingen aning om vad vi ska äta för mat idag. Har inte tagit fram nåt ur frysen heller, och känner mig bara trött. Så oändligt trött. Känns som att jag skulle kunna sova en hel dag.
Theo är fortfarande hemma, han är så otroligt snuvig, får snyta honom hela tiden, han kommer snart få ont runt näsan, stackarn. Tror att även jag håller på att bli sjuk, nyser och snorar jag med nu. Kuligt värre.
Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0