Önskelistor och storm...

Tänk va, snart är julen här, och vi har faktiskt skrivit önskelistor. Eller barnen har. Jag önskar mig ett par böcker, men än så kommer jag inte på just nu. Böckerna jag vill ha är Robert Gustavssons självbiografi eller Andreas Carlssons senaste bok Dandy. Tror båda dessa böcker finns på adlibris *tipsa*.
Barnen önskar sig lite allt möjligt.  Det mesta gick att hitta på ica maxi, bara därifrån vi fått leksakskatalog så de har fått titta i den så mycket de vill, men nu tycks både den tidningen och deras önskelistor vara helt borta. Har ingen aning om vart dessa tagit vägen. Alex vill i alla fall ha någon form av actiongubbar, typ bacugan eller vad han heter. Nathalie önskar sig det mesta, men en sån där hamster som kan åka runt och göra ljud vill hon ha, spel till sitt DS vill hon också ha, och så någon film. Kläder kan också gå bra.
Theo tror jag önskar sig allt som rör på sig... bilar alltså. Han tycker också om att kika på film, så någon lättsmält barnfilm tror jag han uppskattar. Erik tänker jag inte tala om vad han önskar sig, för jag har fullt upp med att komma på vad han önskar sig, eftersom han själv inte vet. Det vet han aldrig så här runt jul. Men mitt i sommaren kan han rabbla upp massor med saker. Men jag tror han uppskattar presentkort. Jag önskar mig för övrigt ljus också...
Nu tycker Theo att vi antingen ska kolla på film, dega eller rita, han kan även tänka sig att bada...  Så nu är det bara att välja och vraka.

Kommentarer
Postat av: petra

john är likadan,"nä jag önskar mig inget."

och sen efter någon månad:

"jag vill ha det och så den.."

till pojkarna har vi börjat med,

men till vanessa har jag ingen aning om vad jag ska köpa.kläder kanske:-)

o nintendo ds spel..

kram

2010-11-09 @ 10:27:17
Postat av: Anonym

Oj, ni var tidigt ute Linda!! Fast det gör ni rätt i och jag ska försöka i tid att börja med fotoböcker o annat som jag vet att min mor vill ha.

2010-11-09 @ 15:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0