Tröttsamt!

Har blivit nåt knas med min blogg, alltså min arkivlista, till inlägg som jag skrivit, plus länkar har hamnat längst ner på sidan, och då menar jag allra längst ner. Jag vet inte varför, och jag vet heller inte hur... Har ingen aning om vad jag har gjort för att det ska bli på det viset.
Jag har försökt att ändra stilmall, till dem som blogg.se erbjuder men det blir ändå samma sak. Jag har försökt med så kallade externa stilmallar, som andra har gjort, men det blir ändå så här tokigt och fel. Inläggen finns ju liksom kvar på min bloggsida, och jag kan gå in i dem, men de hamnar allra längst ner och inte i en meny till höger. Vet inte hur jag ska göra för att få till det... Inte en blekaste aning...
Igår vart jag i alla fall färdig med julklapparna. Funderar på en liten, liten till mamma... men mest på skoj. Kostar 60 kr på biltema... De vill annars inte ha några julklappar.
Igår träffade jag självaste Andreas Carlsson. Jag ångrar så att jag inte vågade mig på att fråga om att få ta en bild tillsammans med honom, å andra sidan hade jag nästan inget batteri i mobilen heller, så blixtlampan funkade inte, den stänger av när det är dåligt med batteri. Skulle ju tagit med mig vanliga kameran, men i all hast så glömde jag den. Jäkla skit :/. Men jag fick i alla fall en bild på honom, får väl försöka vara nöjd med det. Utöver det så fick jag ju en signerad bok där det står Till Linda kram Andreas. Fast man kan knappt se att det står Andreas... Man kan ursklja första bokstaven ;).
Idag är det tänkt att vi ska städa. Erik skruvar ner våran enorma akvariebänk som vi hade till förra akvariet, när det är klart så ska jag väl försöka dammsuga. Försöker roa mig med att göra ett inlägg här, och tvätta. Tumlar ju en del tvätt, så det blir ju inte mycket tvättat eftersom tumlare och tvättmaskin är en och samma maskin.
Ha en fin vinterdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0