Håller på...

Städar och håller på, går rätt bra, trots att jag har mitt minsta yrväder hemma.
Snart kommer Alexander och Nathalie också. Det blir fullt upp!!
Imorgon blir det party, Emma fyller år, så vi ska på fest, och min mamma kommer hit och är barnvakt. Tack <3.
Håller för tillfället på och plockar undan. har nyss rivit en tågbana, till min sons förtvivlan, men ska jag kunna dammsuga så måste den tyvärr rivas. Han får bygga en ny sen. Tyvärr så återstår ju en halv miljon andra saker innan man är klar, och det känns ibland om om man aldrig blir klar.
Skulle vilja plocka undan allt onödigt akvariegrejs, som står på barbordet inne i vardagsrummet, skulle vilja ta ner en ful vit hink från bokhyllan, som absolut inte ska stå där, skulle vilja ta bort ett filter från byrån uppe i hallen, och få bort burk med skruv och plugg från mitt skrivbord, plus skruvdragare. På öppna spisen ligger det allehanda grejor... bland annat ett måttband, en tumstock, en algrensare till akvarium, vax, eltejp, en refractometer (mäter salthalten i vattnet), vax, vattenpass, avbitartång, batterier som är färdiganvända, bits, en liten såg, skruvmejslar, en penna, ett litet galler till ett filter, dörr/lådspärrar, som gör att barn inte kan öppna skåp hur som helst och just ja, en skiftnyckel ligger det också där... Där ligger även rakblad (barnen når inte), ett rör som liknar ett sugrör och ett antal skruvar... Har säkert missat ett antal saker...
Nu ska jag fortsätta att städa... men dessa saker vill jag som sagt få bort... men tyvärr vet jag inte vart de ska ligga, då det är Eriks prylar...

Kommentarer
Postat av: Sara

Gör som jag! Skaffa en stor byrålåda och släng ner alla saker som ligger framme o skräpar. Sen återstår nästa bekymmer; få sambon och röja där när lådan är full...suck...:) trevlig helg

2010-10-01 @ 15:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0