Jag tog dem!!

Japp, har fastnat lite i tradera träsket. Var ett tag sen jag hängde där kan jag säga. När Theo var pytteliten så fyndade jag massor med märkeskläder därifrån. Massa POP bland annat, och det till himla bra priser. Vissa kläder har jag dessutom lyckats sälja vidare och gått med vinst. Tyvärr har jag fortfarande massa kläder kvar, och de verkar inte vilja bli sålda... Så de får väl ligga och skräpa här hemma.

Hur som helst så lyckades jag vinna en auktion igår, ett par bruna byxor till Theo, med stjärnor på. Har suktat efter sådana rätt länge nu... är sååå glad att jag fick dem. Fast i samma veva som jag hittade dem, så hittade jag ett annat set, som jag mer än gärna budat på, det var ett set med liknande byxor, men de hade tryck av grävmaskiner, tröjan var lika... Såååå snyggt var det.

Håller även på att försöka buda hem ett par byxor som är ljusgröna med monster på till Theo. Det roliga med byxorna är att jag har samma monster som wallies i Theos rum... kunde ju vara lite kul om det matchade ha ha. Vad har jag mer fyndat? Jo, en blå tröja med krabbor på. Budade även hem lite kläder till Nathalie, hon fick se dem på bild igår, och jag hoppas att hon blir glad över dem, när vi får hem dem.

Har nästan lite ångest... inte för inköpen då, utan för att jag ska Jobba på torsdag, den dag då Theo fyller år. Jag ska jobba länga och antagligen stänga på fritids... Inget jag hade drömt om att göra just den dagen, men vad man inte för lite extra pengar? Får väl se om jag får jobba på fredagen med, hon som förmedlar detta inom kommunen, med vikarier kan vara aningens virrig ibland.

Vi lyckades även försova oss idag, Nathalie hade gått upp, men inte ätit frukost, och då var klockan 8:30, japp det är den tiden hon börjar skolan. Jag skickade med henne en lapp till skolan om att vi försovit oss allihopa...

Theo är för övrigt fortfarande sjuk. Jag och Erik hade en liten idé om att åka till jobbmässan som är idag i Örebro, men om Theo är så här hostig och snuvig så blir ju inte det så där himla kul. Theo vägrade sova igår kväll, så han var vaken och röjde runt bra länge. Bland annat så hällde han ut massor med leksaker på golvet i vardagsrummet... Blir sååå trött :/.

Nu ska jag fixa mig lite kaffe, plocka ur diskmaskinen, diska det som är smutsigt, sen ska jag dricka kaffet och försöka få i mig en liten smörgås.


Kommentarer
Postat av: petra

john är på väg till jobbmässan nu med jobbet.

jag hade gärna åkt dit jag med,men jag får snällt vara hemma:-)



kul att handla lite nytt till barnen:-)

jag skulle egentligen inte handla något,

min ekonomi klarar inte sånt nu när jag inte har någon föräldrapenning...

men jag vann 2 bud ändå..

bara o betala o se glad ut:-)

2010-10-12 @ 10:20:35
URL: http://pwestermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0