Lite nytt i garderoben!

Idag har vi varit in till Marieberg, handlade lite nya kläder till Natta, 1 par vanliga svara leggings och så ett par jeggings som är mörkgråa med hjärtan på. Till det så vart det några toppar, både långa i tunikamodell och en vanlig långärmad topp. Hon fick även en grå kofta.
Till mig vart det ingenting, men jag hittade mycket som hade kunnat få följa med mig hem...
Var in på babyproffsen och skulle leta på en dyna till Theos vagn, men hittade ingen. Jo, av Emmaljungas eget märke, men då kostar dynan hela 420 spänn, och det tycker jag är på tok för mycket! De som brukar finnas av babyproffsens eget märke var tyvärr slut. Inte hittar jag någon webbutik som säljer några dynor heller, vet inte vart jag ska leta heller. Hade jag kunnat hade jag sytt en dyna själv, men den kunskapen besitter jag nog inte.
I Lördags så var vi på fest, jag och Erik. Trevligt, men det vart tidigt hem, vi var hemma redan klockan 1, vilket faktiskt var skönt. Stackars värdinnan vart sjuk, inte så kul på sin egen 30 årsfest. Men de serverade grymt god mat där... Minipizzor, minipajer, och köttfärspiroger... Till det så fick man sallad, och baguett också. Senare på kvällen så fick man kaffe och så hade de gjort 7 (tror jag) sorters kladdkaka... med vispad grädde till. Sjukt gott!!
Just nu sitter jag och dricker kaffe. Måste gå och handla lite snart. Måste införskaffa schampo och balsam till mig, sen ska vi väl ha något att äta idag med, men matlusten är inte riktigt på topp känns det som.
Imorgon är det Sannamarken, ska bli trevligt. En vän kommer hit med sina barn och vi ska gå dit tillsammans. Efteråt ska vi fika här, så jag ska försöka baka nåt, antingen ikväll, eller så gör jag det imorgon förmiddag.
Dags att bege sig!!

Kommentarer
Postat av: Malin B

En dyna... Vik ihop en gosig filt vettja. ;)

Nä, nu ska jag inte komma med en massa knasiga idéer.

Inget vidare att bli sjuk på sitt eget kalas. Stackars jubilaren där. Men menyn lät jätte smaskig. Helt i min smak.

2010-10-04 @ 22:40:27
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Malin B

Core är träning för mage och bålen.

Det roliga med Friskis & Svettis är att det finns olika sorters pass att välja hej vilt på, när man har kort där får man gå på så många man vill. =)

2010-10-05 @ 07:37:16
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: ♥ ♥ ♥ BAMBI - ska gifta sig i Thailand!!! ♥ ♥ ♥

Sv: Haha... ja att dessutom försöka få tomteluvor att sitta bra på två små kan ju inte vara lätt!

2010-10-07 @ 17:51:05
URL: http://bambi.blogg.se/
Postat av: Malin

Hihi, vad roligt att du drömt om katterna :-D Vem vet, någon gång lär jag väl (förhoppningsvis) sälja det jag gör!

2010-10-10 @ 13:51:40
URL: http://mejlajn.blogg.se/
Postat av: petra

det börjar bli längesen nu sen du bloggade..;-)



kram på dig vännen:-)

2010-10-10 @ 19:17:17
URL: http://pwestermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0