Mina fynd!

Igår skrev jag ju om fynden som jag gjort på tradera. Hittade så mycket fint där. Helt klart så är det lätt att fynda kläder på tradera, men man får ju passa sig så man inte budar för högt, vilket är lätt hänt om man hittar nåt som man verkligen vill ha. Många gånger kan man hitta något ruskigt snyggt till barnen i sista minuten innan auktionen går ut, och då slänga iväg ett bud.
Hur som helst så tänkte jag visa de plagg som jag budat hem. Känns dock lite orättvist, hittade bara ett litet klädpaket till Nathalie, har inte hittat nåt annat som jag verkligen fastnat för till henne.
Nathalie tyckte att kjolen var snygg :).
Snygga byxor... tycker i alla fall jag, har fått en sorts kärlek till stjärnor.
Ingen vidare bra bild, men de här tröjorna är från Polarn o Pyret och
kostade nästan inget. Kul med lite roliga färger på kläder :).
Himla cool tröja tycker jag. Passar så bra med krabbmotiv hos oss, då vi
har akvarium, där man faktiskt kan ha krabbor, om man vill.
De här byxorna hoppas jag att jag vinner... auktionen har inte gått ut ännu, den går ut ikväll.
Monstren som är som motiv på dessa har jag som wallies på Theos dörr, in till hans rum.
Igår så beställde jag även bläckpatroner till skrivaren. Våran skrivare kan nämligen inte skriva ut svart text, om färgpatronerna är slut, så dumt tycker jag... Men nu är de i alla fall införskaffade och bör komma hem i brevlådan vilken dag som helst.
Betalde även för ett nytt ID-kort, ett Nationellt sådant. Ska gå till skattekontoret och fylla i blanketter och ta kort och så, så fort jag kan skriva ut ett kvitto på att jag gjort betalningen.
Igår hade jag även lite tråkigt, så jag gjorde rent micron, nu är den ren och snygg igen. Gjorde även rent ugnen, men det vart klart först i morse. Fy bubblan vad ugnsrengöring stinker. Det står iofs på flaskan att man inte ska andas in det, då det kan reta luftvägarna... kan inte mer än hålla med om det.
Imorgon, den 14:e oktober så fyller Theo 3 år, vad åren går. Dagen till ära så ska jag jobba från 10 till 18... Hade ju gärna varit hemma, men jag ska visst fungera som resurslärare på förmiddagen och fritidsfröken på eftermiddagen. Har aldrig jobbat som resurslärare förut, så det blir en ny utmaning, har ingen aning om vad min egentliga uppgift är... men det lär väl visa sig.
Nu ska jag nog försöka plocka lite här hemma.

Kommentarer
Postat av: petra

snygga kläder till nathalie:-)

vad roligt o hitta en massa fina pojkkläder,det

hör inte till vanligheterna för min del.

det finns snygga kläder men oftast köper jag mest till vanessa.

låter väldigt roligt o jobba som resurslärare och sen på fritids.. låter som något som jag skulle kunna tänka mig också.om man får vara outbildad.

ha det så bra.kram

2010-10-13 @ 15:22:25
URL: http://pwestermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0