Onsdag - tröttdagen

God kväll!
Fy vad jag är trött idag. Har sovit gott i natt, men vaknade vid 2 och trodde att det var dags att gå upp, vaknade då helt naturligt... Låg och funderade ett tag på varför inte klockan ringde. Tittade på klockan och såg då att klockan var 2. Skönt att kunna slå igen ögonen en stund till tänkte jag, och somnade om. Kom till Laxå som vanligt, har haft en rätt lugn och skön dag, har mest skrivit idag. Men det känns skönt att de litar på att jag kan stå i kassan. De frågar mig om jag kan stå där över lunch, och visst kan jag det... Så skönt att få känna sig behövd, och bli uppmuntrad, för att man gör något bra.
Det eländiga kom istället på kvällen. Är ledsen för svärmors skull, vill inte säga mycket mer om det i en offentlig blogg, men jag tänker på henne.
Theo ramlade från soffan och slog i huvudet i golvet, sambon ringde och funderade på hjärnskakning, men han hade inte som helst symtom på det, och har fortfarande inte, så jag är rätt säker på att det inte är några farligheter på gång.
Sak nummer 3, jag kom inte hem med tåget. Tåget jag vanligtvis åker med, var instället. Kul? Nä. Tåget som skulle gå efter det, som skulle gå hemåt, var försenat. Hem jag jag för inte speciellt längesen, har inte hunnit se min dotter på hela dagen, känns konstigt. Men hon är väl hemma om någon timme. Pluttan.
Snart ska vi äta onyttig mat mitt i veckan. Familjepizza från ica, för att jag vart så sen hem, och för att jag är så trött. Visserligen var det pannkakedag idag, men jag kände att jag inte orkar vänta en timme på att maten ska bli klar, jag är för trött.
Jag hoppas att jag blir lite piggare av middagen, och att jag då orkar kolla på arga snickar'n och Berg flyttar in, för det är väl idag, har jag för mig? Kanske är i morgon?
Imorgon ska jag baka, när jag kommer hem från "jobbet", det ska tas med till kompisarna på vårdcentralen. ÅÅÅÅÅÅÅÅH VAD JAG ÖNSKAR ATT JAG KUNDE FÅ ETT JOBB DÄR.
Nu ska vi snart äta, och jag ska försöka hålla mig vaken.

Kommentarer
Postat av: Gustaf

Hej!



Jag heter Gustaf och jag driver en sida vars url är onlinepoker.se. Mitt intresse är främst poker varav anledningarna till att jag skapade sidan, för att dela med mig mina pokerkunskaper.



Anledningen till att jag kontaktar dig är för att sidan är nystartad och jag behöver hjälp med att nå ut till andra. Jag såg att du hade en länklista på bloggen så jag undrar om du skulle kunna lägga till onlinepoker.se i den?

Som tack kan jag skicka dig en trisslott!



Om du kan länka till onlinepoker.se på bloggrullen/länklistan så maila mig din adress till mig så får du din trisslott hemskickad!



Med vänliga hälsningar, Gustaf

http://onlinepoker.se

[email protected]

2010-10-29 @ 17:40:31
URL: http://onlinepoker.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0