Gobbit-smycke

Jag är med och tävlar om ett smycke från goobit, de har en massa fint!! Himla svårt att bestämma sig. Jag vet vart jag kommer att ta en titt den dagen jag har mer pengar på kontot... Och pengar på kontot är nåt som absolut inte finns just nu, eftersom CSN och skolan krånglar. Skulle lämna in studieresultat, den första som fyllde i det, fyllde i fel, så jag fick fylla i på nytt. När det väl kommer in så har de 2 veckors handläggninstid säger de... de kan ju aldrig tänka sig att skynda sig... När de väl gjort det så måste jag väl skicka in en studieförsäkran också... byråkrati.. vad är det?
Bland annat dessa fina ringar finns... gå in här och kika du med!

Kommentarer
Postat av: Malin B

Vilket krångel det kan vara innan man får ut de pengar som man är berättigad till. =(

Att leva på "kärlek och solsken" är inte alltid så lätt, framförallt inte när räkningar ska betalas en mulen dag...

2010-09-05 @ 14:28:47
URL: http://malinbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0