Stoooor lekpark

Igår så var barnen lediga från skola och dagis, det var någon form av utbildningsdag för personalen. Jag och barnen hade ingen större lust med att stanna hemma, det var så trist och tråkigt att bara gå här. Kände att jag inte hade så mycket till inspiration till att hitta på något på hemmaplan. Theo fick sova middag tidigt, och när han vaknade så petade vi i oss lite lunch och så åkte vi iväg in till Örebro. Theo älskar att åka buss, och är väldigt noga med bältet kan jag säga. Väl i Örebro så undrade ju barnen vad vi skulle göra, jag hade bara sagt att vi skulle gå till en stor lekpark :). När vi väl kom fram så vart det jubel, lek och bus landet!! Vi lekte och fikade en kortis. Jag har ont lite här och var, men mest i mitt knä som inte alls tycker att jag behöver klättra i klätterställningar. Vi åkte rutchkana, kastade med bollar, hoppade på studsmattor, klättrade runt i en hoppborg som var fylld med luft... Ja, ni hör, vi roade oss kungligt :-).
Efter 3 timmars lek så skulle vi ge oss iväg hem, var så smidigt, för Erik hade varit på intervju, som var färdig lagom som vi skulle börja röra oss hemåt... Så vi åkte med honom hem. Theo somnade som en stock i baksätet.
Just precis idag har vi inte gjort så mycket. Men jag sökte i alla fall jobb här om dagen på onkologen på USÖ, och fick idag ett bekräftelsebrev om att de fått min ansökan... alltid något tycker jag, något sådant har jag aldrig fått förut. Men jag blir ju inte förvånad om de redan anställt någon internt...
Nu börjar det bli dags för sängen, men fundilurar på att kolla på dagens idol först. Kollade inte på det eftersom sonen absolut ville att vi skulle kramas i sängen då, när han skulle sova... myyyyys.


Kommentarer
Postat av: Malin B

Nice surprise för barnen!!! Något sådant lekland har jag aldrig varit på. Får ta och låna någon liten människa och bege mig till något, jag är säker på att jag skulle roa mig kungligt jag också. =)

Jag håller tummarna för jobbsökandet!

2010-09-24 @ 08:44:35
URL: http://malinbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0