Frisbee in de spejs

Yepp, så ska det tydligen bli.. en frisbee i spejset..  nej, jag menar rymden... Jag snackar om han Christer, Fuglesang... killen med det knepiga efternamnet och det stora drömmen att få komma upp till jymden... å nu är han där... Nästan 50 bast gammal... Läste nyss att man blir pensinerad från astronauteriet när man är 60... jag trodde ju att man inte fick vara mer än 35 bast för att åka upp... Så hoppet kanske inte är kört för en annan heller... vad jag nu skulle upp i jymden att göra vet inte jag... Men ändå...
Kul att iaf en svenne fick komma upp... snacka om utbildning den killen har.. är inte avis på tentorna han har skrivit... jag tänker inte ens ge mig in på att få försöka läsa dem, skulle förmodligen inte fatta ett dyft av det hela...

Nu är det söndag, helgen har sprungit iväg lika fort som alltid. Och under veckan som kommer får jag fortsätta gå upp monstertidigt... Nu får jag ingen så kallad sovmorgon längre, till klockan 5... eller tio i fem om man så vill... Nu under nästa vecka, kommer klockan snällt att hoppa igång klockan 4:15. Allt för att jag ska hinna upp, och GÅ till våghustorget, och därifrån åka till jobbet.
Återstår att se om jag har ångestkänslor imorgon bitti, när jag ska gå hemifrån och Erik ligger kvar i sängen... Undrar om han någonsin tänker på mej när han ligger där och jag inte är hemma?? Tänker han på mej så som jag tänker på honom ibland?? Känner han något för mig?? Kommer han någonsin att göra det?? Betyder jag nåt speciellt för honom?? Eller är jag bara som en helt vanlig kompis som han råkar bo tillsammans med?? Det jag helt enkelt vill komma fram till är om jag har en speciell plats i hans hjärta.. borde kanske fråga honom om det, men jag vet inte i vilken ände jag ska börja då... och tänk om han svarar som jag inte önskar, då blir det bara tråkigt och jag blir bara ledsen...

Idag har Nathalie varit här några timmar, hon lekte med alla sina dockor, bytte kläder på dem, och så skulle de gå på kalas. Hennes docka fyllde dessutom 6 år.
Sen skulle visst hennes pappa köpa godis åt henne, sånt där mörkt, med gratis på... som hon sa själv. Jag översatte det själv till att det betydde lakris... när jag frågade henne om det var lakris hon menade så sa hon nej... men jag tror henne inte riktigt.

Glömde säga att jag förlorade min plånbok IGEN under förra veckan... så nu har jag ingen plånbok alls... den vart stulen... KUL... nä inte det minsta. Hade precis fått ett nytt kort, och aktiverat det. Och så blir jag av med det lika fort igen. Förbannade jävla skit säger jag. Men jag har spärrat det, så den kraken som försöker knäcka koden på det, och ta ut pengar kommer inte att lyckas.

Här hemma har vi annars tagit hand om tvätten, Erik har grejat med akvariet, så nu är sumpen nästan igång... vi ska sätta dit ytavrinningen, sen får vi väl se.. vet inte vad Erik säger, när vi ska koppla ihop allt igen... Men det visar sig väl...
Under veckan som kommer så ska vi få hem nya skummaren, äntligen säger jag...

Har bestämt mej för att lägga en del av min januarilön på ett årskort på haga träningscentrum... måste försöka komma igång... Inte nyttigt att va så här förbaskat värdelöst tränad.

Undrar när jag får veta om jag får fortsätta på volvo eller inte... Ska iaf bli skönt att vara ledig i mellandagarna. Åka på kryssning och så...

Kom att tänka på en sak här om dagen, som jag sa till Erik... vi firar ju faktiskt 1 år på nyårsafton... alltså att vi varit tillsammans i 1 år då... tiden går fort må jag säga. Sa det till Erik, men han reagerade knappt.. hmm han kanske inte bryr sig...
Då är det iaf fest hos Emma... ska man fira ett år tillsammans på en allmän fest?? Kanske man ska.. hmmm jag har ingen aning... Skulle visst inte bli så stor fest... men ändå...

Nä.. nu ska jag fortsätta greja lite här hemma...

//Linda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men snälla söta. Varför är du tillsammans med honom om du inte ens vet vad han känner för dig?

2006-12-10 @ 20:34:44
Postat av: Malinbayard

Killar och tjejer "bryr sig" och tänker så olika... Frågade min man varför han aldrig säger att han älskar mig. "Men det BEGRIPER du väl att jag gör!!!" Man behöver ju inte förklara sin kärlek bara i ord förstås! Brukar referera till när jag hade maginfluensa och mannen i mitt liv börjar torka vardagsrumsgolvet när jag hade varit dum och inte tagit med mig någon hink. *annorlunda kärleksförklaring*

2006-12-11 @ 13:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0