jobbsearch the luxe

Det skulle det vara idag på eductus, jag har dåligt samvete som fan för att jag inte var där... Men jag kände mej avdankad, kändes som om jag inte hade nåt att ge alls, för att hjälpa alla att söka jobb.. Eller det gick ut på att man skulle springa runt i Örebro stad och knacka dörr, och höra om det fanns jobb och så vidare. Och jag hade fattat som att vi skulle ses på stortorget klockan 8. Och jag befann mej där den tiden, men jag såg inte en käft som jag kände igen.. då gav jag upp, åkte hem och sov några timmar till.

Dagen skred framåt i sakta mak, tog det lugnt här hemma, trött som en gnu har jag varit hela dagen, och är fortfarande. Ska in och duscha om en stund, efter det ska jag nog slänga mej i bingen och sova till i morgon bitti...Imorgon bitti kan jag dessutom skrika ut till alla på eductus att jag har JOBB, fattar ni vilken känsla?? Jag som inte har jobbat på evigheters evighet... Okej okej, jag har bara enligt kontrakt en månad där, men ändå liksom... det är ju ett jobb... och betydligt mer pengar än vad jag är van vid.. tänk om det kunde få fortsätta att rulla på så där... *drömmer mej bort*

Köpte lite nya fiskar idag med, riktigt snygga saker.. en liten kejsare, och en liten sanvändarherre... snygga var de... de är i akvariet någonstans nu.. vet inte så noga vart, de gömmer sig väl, hoppas de törs komma fram snart, om inte våran dumma kirurg skrämmer bort dem...

Känns inte som om jag har så mycket mer att tillföra denna blogg... så jag ska härmed ge mej iväg till duschen... sen till sömnens underbara land... Undrar om Erik vill följa med mej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0