Party party party!

Idag blir det lite fest, först lite förfest hos mej, Linda och Petter kommer hit. Sen så ska vi gå vidare till Emma och Fredrik. Där det kommer en massa andra folk, skulle visst bli bortåt 30 personer... he he... blir mycket folk då =). Skoj.
Hoppas bara att Nathalie gillar att ha en barnvakt här bara.. annars vet jag inte riktigt hur jag ska bära mej åt... Då får jag snällt stanna hemma, inte roligt alls. Det var meningen att hon skulle sova i Fjugesta, men riktigt så ville inte den fröken, så vida hon inte har ändrat sig nu då. Jag har ingen aning. Borde egentligen ringa och höra med dem hur det går och så.

Har annars hunnit med att städa av här hemma, spelar en massa musik, visserligen bara Lucas Prata men ändå... Har en hel massa ljus tända med. Har lagt på en enkel make up (lite rosa ögonskugga, och svart mascara). Ett smycke runt halsen och en lagom urringad topp.

Åt mat i Fjugesta idag annars, köttbullar, potatis, sallad, sås och sylt. Smakade bra. Färdiga köttbullar blir femtioelva gånger godare om man steker dem i stekpanna istället för att värma dem i micron *tycka*. Vart mätt och belåten. Drack kaffe där också. Nathalie vart lite lessen när hon trodde att hon skulle bli tvingad att stanna där, men så är inte fallet.

Det ordnar sig alltid... Hon får vara här hemma, så kommer låtsasfarmor och är barnvakt åt henne under kvällen, så det ska nog gå bra, men vi får inte bli för sena hem bara. Hoppas att allt går bra här på kvällen bara, så att Nattis inte blir jättelessen efter sin mamma och så.

Nähe.. nu ska jag vänta på besöket som ska komma hit... ska krama lite på min Erik oxå..

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0