Riktigt illa

Har jag mått idag, började redan igår... huga säger jag bara... trodde inte det var helt möjligt att må så illa, utan att kräkas. Fy bubblan säger jag bara. Postafen är bra, det dämpar en del, så det känns bättre att äta det... Samtidigt så vill jag ju inte knapra hur mycket piller som helst, kan ju inte vara nyttigt för bebis?!

Har varit hemma från jobbet idag. Har haft ont i örat en längre tid. Det har kommit periodvis, så ibland har jag haft rätt ont, och ibland har det varit bättre. Ringde vårdcentralen om det, och de bokade in mig någon gång i februari. Lite dum tid, för det var mitt på dagen... vad ska jag säga till jobbet??

Vidare så har jag äntligen fått tummen ur och bokat tid för inskrivning. Inte förens i slutet på mars, så det är lång tid kvar tills dess.

Fick även reda på att jag kommer få tillbringa nätterna själv på vardagarna.. skitkul... nä... Erik ska börja jobba natt, måttligt lycklig över det. Men det är inte jag som bestämmer. Får bli en sån dära gräsänka.

Annars har jag tagit det ungefär hur lungt som helst, hade nog mått allra bäst av att få vara hemma med mitt förbaskade illamående, men det går ju inte... har ju ett jobb att sköta. Ska tillbaka imorgon, och vet ni: Jag längtar INTE.
Har så förbaskat mycket att göra, hinner knappt ta några pauser som man ser att alla andra tar, de dricker kaffe vid 10 och sen vid 14, men det hinner inte jag, så jag får vara utan. Stackars mej. Undrar hur jag ska klara morgondagen utan att kräkas. Kommer ju må illa som f*n rent ut sagt.

Erik jobbar, han jobbar eftermiddag, jag fryser, funderar på att ta mig ett bad, men med tanke på hur trött jag är, så kommer jag säkert nästan somna i badet, vilket inte är helt nyttigt. Har legat på soffan och halvsovit för en liten stund sen. Riktigt skönt var det, innan telefonen väckte mig.

Ska till Emma på lördag, Fredrik fyllde visst år idag... Grattis... eller vad säger man.. taskigt att inte komma ihåg det :/. Men vi ska dit å äta tårta på lördag kväll. Undrar jag hur pigga ungarna kommer vara... de kommer säkerligen vara jätte trötta... Men det ska nog gå... hoppas jag.

Saknar min Erik... han hade jättegärna fått vara hemma här hos mej, och värmt mej i sängen... jag som fryser, typ hela tiden. Har blivit en riktigt fryslort =(.

Nähe.. undrar om jag ska ta min plats i soffan igen...

//Linda

Kommentarer
Postat av: svägerskan

en nattsambo .....ja du det har jag fått leva med år nu .....så jäkla träligt...

2007-02-13 @ 18:41:35
Postat av: Linda

Men lilla gumman, du verkar ju inte må bra alls, ska du verkligen jobba..?..
Yes, "Angel of mercy" är en låttext, från Hammerfall, deras album "Crimson Thunder". Hoppas du mår bättre snart.. Förstår om du inte orkar, men säg till om du är sugen på en kaffe eller så nån dag.. :) Kram!

2007-02-14 @ 02:14:13
URL: http://lindaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0