Smärtfritt

Tänk att det kunde gå så bra. Det trodde jag inte till en början faktiskt. Först lät det som att morsan och gunnar inte skulle komma, men sen så hörde de av sig efter några timmar och sa att de skulle komma oavsett. Och det gjorde de med. De hade med sig tårta och allt. Mycket, mycket smidigt.
Så här vart det väldigt mycket folk. Vad jag fick?? En hel del... men nu mera har jag 2 par gångstavar iaf...  sen så fick jag lakan, som jag ska byta, för de var tvådelade, och det kan inte jag ha till våran säng... så det ska jag byta så fort jag hinner. Sen så fick jag ett fint gråvitt porslinsfat, med nå stenar till och ett vitt ljus som var format som en ros av syrran, robert och nea. Fick en tavla, och sexextrakt av Emil ha ha. Och så fick jag en bok, av Erik.. ja jag fick en hel del. Kände mig riktigt bortskämd. Fick ju dessutom en till tulpanbukett av svärmor, jättefin var den. Så nu har jag två buketter!!
Men alla fikade och hade trevligt. Nea var tyvärr sjuk, hon har säkert smittat mig nu.. men, men.. vad gör jag inte för min lilla ängel. Kunde inte låta bli att mysa med mosters flicka! Tyvärr så orkade hon inte vara med och leka, men det gjorde nog inte så mycket. Tyvärr så kommer inte Leo och Alexander alldeles bra ihop, två unga herrar som båda har väldigt stark vilja. Vi får hoppas att det växer bort.
Nu har båda barnen här lagt sig, och jag tror att de somnade på fläcken. Undrar när de vaknar i morgon bitti. I morse när jag gick upp ville jag inte alls gå upp... men som vanligt så får jag gå upp ändå. Förut skyllde Erik på att jag inte hade nåt jobb. När barnen sen kom de veckor han hade jobbat förmiddag, och veckan efter skulle jobba eftermiddag, så skyllde han på att han var tvungen att vara vaken länge för att vända lite på dygnet, för att inte vara trött på jobbet... Men nu när han gått eftermiddag och ska börja gå förmiddag så skyller han på att barnen inte väcker honom... Undrar vad nästa undanflykt blir... Och det är vid sådana här tillfällen som jag verkligen kan fundera på om han är mogen för barn... Kommer jag få dra hela lasset då med blöjbyten, nattvak osv??
Känns som att Emma förstår vad jag menar när jag snackar om Erik, men det är väl inte helt konstigt... de är ju faktiskt syskon, och hon har nog genomskådat sin bror för länge sen... så Emma... tala om alla hemligheter!!!
Är fortfarande sjukt nöjd med min bh... som jag fick av Erik, sitter hur bra som helst.. får sveriges klyfta med den, precis vad jag hade önskat mig. Nu ska jag bara hitta en lika grym topp att ha till... då kommer stackars Erik kolla ögonen ur sig... ha ha ha ha ha. Och säkert en hel hög med andra pojkar.... Men lite uppmärksamhet kan jag behöva ibland, får jag sällan från Erik, iaf inte sådana blickar som att jag vore snygg eller attraktiv... Känns ibland som om jag kan ta av mig alla kläderna in till underkläderna och gå runt i... han skulle inte bry sig i alla fall... Det kan hända att han säger att jag är snygg när vi har sex... men det säger han väl bara i stundens hetta så att säga. Annars är nog det sötaste jag kan få höra från Erik: Min lilla flicka... Så komplimanger är inget jag får på bara så där rakt upp och ner. Men han måste nog försöka lära sig att KVINNOR VILL HÖRA ATT DE ÄR FINA, SER BRA UT OSV, OSV. Undrar om alla karlar har samma problem???
Nähe.. jaha.. den 3:e januari så får jag veta om det hänt ett misstag eller ej....
Kram på er alla!
Obs.. bara för att jag gnäller lite om Erik så är han ändå mitt allt, den jag vill ha och den som värmer mitt hjärta och finns i mitt huvud.

Kommentarer
Postat av: svägerskan

alla män är likadana......trodde min f var konstig som inte prata med mig eller sa vackra saker om mig ......men har fått så mycket mednickande huvud av mina "systrar" så du anar inte......det där me erik, tror jag växer bort, tror bara han behöver lite tid.....herregud, till och me f som är pappa låtsas som han sover ibland o inte hör leo fast det är hans tur för många mornar sen......jajaja....livet är ingen dans på rosor

2007-01-21 @ 07:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0